Wednesday 17 April 2013

Gwiyomi Dance Guide|DiGi Youths|Asia Super Showcase



Jika sebelum ni saya perkenalkan korang dengan trending Gwiyomi, kali ini saya perkenalkan pula tentang program Gwiyomi Dance Guide dari DiGi Youths.

Program Gwiyomi Dance Guide ini memerlukan korang rekod video gaya Gwiyomi dan uploadkan ke @DiGi Youths untuk memenangi Pass Super Zone dan Akses belakang Pentas ke Asia Super Showcase 2013 di Malaysia!


Asia Super Showcase ini nanti akan dihiburkan dengan persembahan oleh Girls’ Generation dan AOA (Ace of Angels), pada 12 May 2013, 8pm di Stadium Merdeka, Kuala Lumpur. AOA (Ace of Angels) adalah dianggotai oleh Jimin, Mina, Hyejeong, Seolhyun, Chanmi, Choa, Youkyung dan Yuna. Ini merupakan persembahan antarabangsa pertama AOA. Album hit mereka adalah "Angel's Story" dan boleh didapatkan di pasaran kini.

Girls' generation merupakan kumpulan terkenal di Korea Selatan dan dikenali juga dengan panggilan SNSD atau SoShi. Mereka baru melancarkan album baru berjudul "I Got A Boy" Januari lalu. Tidak seperti AOA, Girls' Generation pernah datang ke Malaysia pada tahun 2012.

Sebuah kumpulan lagi akan dinyatakan kemudian. Ikutilah peraduan ni, kot-kot korang boleh menang tiket ke sana, tolong-tolong ambilkan tandatangan setiap ahli Girls' generation untuk saya k. Hehe..







0 comments:

Post a Comment

Berita Busuk

Lagi Busuk