Wednesday 17 April 2013

Milo Breakfast Movement

Masa kecil-kecil dulu, kat sekolah rendah, akan ada kereta dari pihak Nestle bersama air milo sejuk. Setiap pelajar akan diberikan segelas dan rasanya memang sedap. Masa tu, slogan yang paling terkenal di kalangan kami pelajar ialah "Minum Milo Anda jadi Sihat dan Kuat!" Siapa tak merasa peluang ni memang "kesian bello" - Tak datang sekolah lah tu kan? Lol.

Kali ni, Milo melancarkan pula "Milo Breakfast Movement" bersama misi agar setiap orang dapat memulakan hari mereka bersama nutrisi dalam diri dengan penuh tenaga. Yeah! Sarapan penuh nutrisi memberi kesan kepada aktiviti harian kita seperti berfikir, bersukan, bekerja dan sebagainya. 


Laman web bagi menjayakan program "Milo Breakfast Movement" ini sememangnya padat dengan pelbagai info. Tips bersarapan bagi mereka yang sukakan aktiviti lasak, ucapan dan idea dari pelbagai kelompok rakyat Malaysia yang juga mengamalkan hidup sihat serta pelbagai resepi yang menarik. 
  • Quick Recipes
  • Energetic Recipes
  • Nutritious Recipes
  • Big Breakfast Recipes

Yummy and Delicious!! Klik Sini ke bahagian resepi mereka. 

Milo Breakfast Movement
Mulia kan harapan mereka ni?


Sekiranya korang antara yang nak sertai program ini bagi mengalakkan hidup sihat, lawatilah laman "Milo Breakfast Movement" dan sertai program mereka melalui facebook dan sebagainya. Yummy! 

Bonus: Mereka mungkin akan menunaikan impian RM 5000 anda. Ke salah baca? Lol.



0 comments:

Post a Comment

Berita Busuk

Lagi Busuk